zondag 28 november 2010

Wild van WILD

                                                  

Ondanks dat het einde van het seizoen al in zicht komt wil ik toch nog wat aandacht geven aan WILD. Vanaf dag een heb ik WILD al prachtig gevonden maar dit seizoen vind ik het wel een hele mooie collectie. Er zijn nieuwe dieren uit de kast gehaald en de uilenprint en konijnenprint zijn echt mijn favoriet.


Deze konijnenjurk zou ik meteen kopen als ik een meisje zou hebben want wat een waanzinnige jurk met een (gebroken)witte maillot eronder en een stel stoere winterboots ziet je kleine meid er prachtig uit.


Voor de stoere jongens zou ik dit poloshirt met arendprint uitzoeken. Al dit moois heb ik bij Ukkus gevonden waar ze uitgebreide collectie van WILD verkopen.  Ze hebben nu een leuke actie 'mama's favoriete flavourites shop' . Met de kortingscode MAM10 krijg je t/m 16 december 20% korting op de hele wintercollectie 2010/2011


2 opmerkingen:

  1. Hij bestaat wel als v hals shirt voor mama's. Begrijp je helemaal zou ik ook zo aantrekken :)

    BeantwoordenVerwijderen