maandag 22 november 2010

Sneeuw


Er is einde van de week sneeuw voorspelt, heel vroeg in het jaar volgens mij maar ik moet zeggen dat ik vorig jaar enorm heb genoten van al het sneeuw en wat mij betreft krijgen we weer zo'n geweldige witte winter. Vorig jaar hebben we ook veel op de schaats gestaan en was ik blij dat we een stoel mee mochten voor de kindjes maar uiteindelijk stond mamma het meest achter de stoel op het ijs. Ben geen held op het ijs maar wil het wel graag mij kindjes meegeven dus moet moeders ook.

Voorlopig zal er nog geen ijs liggen maar als de sneeuw echt komt eind deze week dan moet ik eigenlijk nog snel deze geweldig gevoerde trigger laarzen bestellen bij switsj. Wij vinden het zalig om met zijn viertjes met of zonder slee te wandelen door de sneeuw en dan sneeuwpoppen te maken of een goed sneeuwballen gevecht te houden. Mijn jongste zoon heeft nog een paar lekkere warme laarzen maar mijn zoon van 8 heeft echt een paar warme laarzen nodig om deze winter door te komen.
Zelf wil ik ze eigenlijk ook wel heel graag en dan vind ik deze rode, die een iets ander model hebben dan de zwarte hierboven, helemaal super. Ik kan me al helemaal verheugen op de sneeuw en dat ik dan deze laarzen mag gaan aantrekken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten