zondag 21 november 2010

Kerstkaarten maken


Doordat ik twitter heb ik de geweldige webshop ps ik hou van jou leren kennen. Ze hebben zoveel leuke spullen daar te koop dat ik niet kan kiezen en ik de neiging heb om mijn winkelwagen tot aan de rand te vullen. De site biedt een handig overzicht van cadeautjes die door de brievenbus gaan, prijsgroepen voor de snelle shoppers en 'do it yourself' (DIY) pakketten om meteen zelf mee aan de slag te gaan.


Een tijdje geleden liet ps ik hou van jou een berichtje achter op twitter met deze geweldige stempels in beperkte oplage. Geweldig grote stempels waar je natuurlijk samen met je kind(eren) prachtige en orginele zelf gemaakte kerstkaarten van kan maken. Ik heb ze toen niet meteen gekocht maar vandaag ga ik naar flavourites live en daar staat ps ik hou van jou ook. Ik hoop dat ze nog niet allemaal zijn uitverkocht want zou graag zo'n mooie stempel in mijn bezit krijgen. 



1 opmerking:

  1. helaas! ik ging er gisteren ook voor, ze zijn uitverkocht... komen wel weer opnieuw binnen! mooooi zijn ze he?!

    BeantwoordenVerwijderen